blog blog .

blog

احكام روزه قضا را بخوانيد

روزه گرفتن احكامي دارد كه رعايت آن بر همگان واجب است و عدم رعايت آن باعث از دست دادن روزه مي شود . برخي افراد به دلايل مختلف همچون بيماري بارداري و شيردهي و مسافرت نمي توانند روزه بگيرند و بايد تا قبل از رسيدن ماه رمضان سال بعد به نحوي اين روزه نگرفتن را قضا و كنند و يا كفاره دهند. احكام روزه قضا را در پرشين وي بخوانيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۵:۵۷ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

بهترين سالن زيبايي در غرب تهران

بهترين سالن زيبايي در غرب تهران در اين مقاله سالن زيبايي آنيلا را كه بهترين آرايشگاه زنانه غرب تهران است معرفي مي كنيم. اين سالن زيبايي غرب تهران بهترين آرايشگاه زنانه در قصرالدشت است كه مي توان آن را بهترين عروس سرا غرب تهران و بهترين رنگ و مش كار غرب تهران نيز دانست. اما خدمات سالن زيبايي آنيلا به همين جا ختم نمي شود. اين آرايشگاه خوب غرب تهران بهترين تتو كار غرب تهران هم هست. اگر به دنبال آرايشگاه خوب با قيمت مناسب غرب تهران و سالن زيبايي با قيمت مناسب غرب تهران هستيد، پس اين مقاله را انتها مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۴:۵۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

احكام مربوط به نذري در تاسوعا و عاشورا

محرم فرا رسيد و بار ديگر شور حسيني در سراسر ايران پيچيد نذري دادن يكي از مهم ترين مراسم هاي تاسوعا و عاشوراست كه هميشه در ميان عزاداران رايج بوده است. احكام نذري دادن در تاسوعا و عاشورا را در پرشين وي بخوانيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۴:۰۹ توسط:blog موضوع: نظرات (0)